Selam anneler 😊…
Baştan sona anlatıcam okumak isteyen olursa postuma beklerim ayrıca musait oldukca merak ettiklerinizide cevaplarım.😇
Öncelikle benim 3. Normal doğumum oldu.. 3 gün önce 29 ekimde kavuştuk kızımla çok sukur 🌸
3.dogum olmasına ragmen bende de korku vardı illaki. Ilk hamileligim kendi sancimla uzun bir maratondu. Ikinci hamileligim yine kendi sancımla ama 4 saatte son bulan bir dogumdu suyum patlamisti oyle sancilarm olmustu ve dogumum gerceklesmisti ama ilkine gore hizli ilerlemisti ve dha kolaydi diyebilirim…3.dogumum hakkinda tek bildigim normal dogumu beklemekti 🙈
Cok sancılar agrilar zorluklar cekerek yata yata 39+2 olmustum. Hem dogsun cok istedim son yaklastikca artk yorulmusdum halimden.hemde korkuyodum da.😬
39+2 hafta cuma günü yani. ablamda son kez toplasip kardesler arasi hem artk son oturma gibi dogumdan once diye toplandik.orda kalicaktik. Nyse saat gece 2 ceyrek geciyo (29 ekim gecesi) uyuyo herkes bende tabi.sonra karnimda bi pıt sesi tekme gibide ayirt edemedim ama uyanmama sebep oldu.sonra gozumu actim olayı anladım sıcaklık hissedince.dejavu da oldum tabi bi önceki hamileligimde yine gece 2 de uyuklarken suyum patlamisti cunki.🙈 karsimda ablam uyuyodu.seslendim iki kez. Suyum patladi dedim tabi şok 😅 bide nasl yorgunlar.milleti her aradimda noldu doguruyonmu artık derlerdi. Yanlarında olunca beklemiyolardi 😅😅 ee napcaz falan diyo eli ayagna dolandi. affalladi oteki ablami falanda uyandirdi hepsi şokta napcani bilmiyo biyandan heyecan falan..bende sancı yok sadce suyum patladi okdr..bi öncekindede aynisi oldu sancim yoktu suyum patlamisti..hemen kalkip sicak dusumu almisdim.bu seferde aynisini yaptim zaten en fzla 1 saate sanci basliyor..yine ayni seyleri yasadim.sanci hissedip şıklamaşmalar yasayinca hastahane yolunu tuttum.sanci olmadan yada sıklaşmadan hastahane gtmedim hic.(suni sanci almak istemedigim icin)tabi bu arada ablam abimi aradı kendi evime gitti esime supriz yapti doguruyo damla diye dogum cantamda evdeydi.eşimde sasirmis saka yapiyoz falan sanmis planladinizmi falan dedi baya affallamis 😅😅 abim geldi bizi almaya sonra biraz daha beklettim hemen gtmedim evin icinde yurudum falan brz dha sıklassin die.tabi su patladigi icin once yakinda direk muane olayim sonra kendi hastahaneme giderim die planlamisdim doktorumuda aramamistim.ilk iki dogumumda ozelde ayni yerde olmusdu bu arada.ozel takipli hastaydim yani.. devlete ciktik hemen 5 dk falan yol okdr bile degil.. direk dogum hane alindim muane edildim 4 5 cm dediler sancilarmda bana gore beni sıkıştırmayan duzeyde tabi. NSt bagladilar sonra. Baya bi kaldım. Tabi o sirada ebe bana bisiler anlatiyo kansizlik varmış sende bugun tatil doktorlar yok olasi bi durumda mudahale edilcek biri birileri yok. Ben elimden geleni yapsam bile doktorlar burda oturmuyo hemen gelemezler..yani kisacasi git baska yerde dogur dedi 😅 bende sorun yok zaten gidicektim kafamdaki plana gore daha zamanim vardı cnki..🤪.. nst den kalktik bu arada baya nst de tuttu beni bu planimda degildi..🤨 tamam kalk giyineblrsin dedi. Dedi ama kalkamiyomki sancim siklasti 😅 asla yardim etmiyolar ve seri hareket etmek zorundasin der gbi hadi hadi falan.. neyse ablami falan cagirdi bana dediklerini onada dicekler anlatcaklar.. benm sanci sklastı tabi 1 dk da 2 dakda geliyo 😅 baska yere yolluyo bizi dogum icin.onun icin acklama yapiyo falan filan iste..neyse.. ben direk dedimki yetisirmiyizzz.. bana ebe diyoki nst de sanci duzeyin gorunuyor suan sanki abartiyo gibisin..!! Ben dedim kendimi biliyorum sancm sklasti ve soruyorum yetisirmiyiz ??? Yetisirsinz dedi..o sirada kagit falan imzaladik cikis yapiyoruz.abimi bekleyene kdr tekrar muane edeyim dedi. Tekrar muane etti beni catala yatirdi. Ve bidaha inmedim 😅 tam aciklik.. ebenin korktugu basina geldi. Cnki gergindi ve asla kendinede guvenmiyodu.tekti sadce hastabakici vardi.. benm artk son sancilarm geliyo ikinma hissi.. ebe bana diyo damla ikinma derin nefes all hazirlik yapmam lazm once yardimci ol bana hadi dio.biyandan kendine yardimci ebe ariyo birilerine ulasmaya calisiyo eli ayagna dolandi..tabi benm sancı durmuyo geliyo ikinir gibi ne kdr tutabilirimki.hissediyorum yani geldigini artk cocugun 🥺 derin nefes all hadi canım bak az kaldi flan derken oturdu onume 😅 hemen cikarmi bi ikinmaya dedim guzl ikinirsan cikicak evet dedi.sancin geldigi an ikin hadi bakalim dedi. Sancim geldi akindim guzelce bi ara durdum herelde damla damlaa hadiii durma yardimci ol derken hoopp kızım dunyaya geldi.29 ekim sabahı 06:17 cumhuriyet kızıı 🥰🙈..
Ebecimin bi oh cektigine eminim 😅😅 kansizligim ebenin tek olmasi tatil olmasi onu cok gerdi ama el birligiyle guzel is cikardik. Bilseydim bole hizli ilerliceni direk kendi doktoruma giderdim ama hersyde bi hayir vardir derler. Sag saglim kavustuk sukur 🤲💗 3.dogumumda guzeldi ve bi onceki kolay dememe ragmen bu dha kolaydi bi avazda dedikleri bu olsa gerek bi avazda cikti kurtuldum. Darisi hepinizin basina insallah rabbim hayirli dogumlar nasip etsin hepinizee sag saglim bi avazda kurtulun kavusun insallah 🤲 uzun oldu hakkinizi helal edin. Kızı doyurup uyuttum normalde bnmde uyumam lazmdi ama burdaki annelere umud moral olurum diye yazmak istedim frsati bulmusken. Tek diyecegim şu … oylede boylede o an herseye katlanip dayanabiliyosunuz rabbimin yuce gücü.bosuna korkuyoruz acı dedigimiz seyden. Kavusmaya odaklandiktan sonra o sanci cektgn an saniye nasıl hzli geciyo ahh ahh.. sorulariniz olursa seve seve cvplarim musait oldukca.bizim maceramiz bu kadar🧿 cok uzattim affola🙏 😇