tecrubesizanneadayi12 Öyle çok değişik şeyler istemiyorum anlamı güzel kulağa hoş gelen isimleri paylaşabilir misiniz Gönlümü öztürkçe kökenli olmasından yana sonu han ile biten isimleri seviyorum şuan sadecd metehan ismi var aklımızd
Elifderin34 tecrubesizanneadayi12 göktuğ-aybars bu sene öztürkçe bu iki isim herkeste var isim patlaması yaşanıyor resmen o yüzden metehan daha mantıklı:) barlas-baybars-bilge kağan bunlar da patlama yaşanmazsa hoş
tecrubesizanneadayi12 Elifderin34 eşim oğuz kağanda güzel diyor ama dediğiniz gibi o isimelr patladı birde alparslan o kadar çok seviyordum ki ama hangi isimli hastane çıkışı sayfasına girsem kapı süsü sayfası ya da emzik zinciri sayfasına girsem alparslan ismini gördüm o da bu yıl yükselen isimlerden
tecrubesizanneadayi12 zakar banada çok hoş geliyor nedense oğlumla bağdaştırıyor gibiyim ya da ilk düşündüğüm isim olduğu içindir Anlamıda zaten kahraman demek boşuna büyük adam demiyorlar😍🥰
Tucemsiiii tecrubesizanneadayi12 ikili isim olarak Emir Alp var birde Alparslan. Oğlum olursa adını Alparslan koyacağımmm ben de 😊
tecrubesizanneadayi12 Tucemsiiii bende istiyordum ama nu aralar çok fazla yaygınlaştığı için klasikleşti gibime geliyor
Yenidenannelik Benim de oğlum olacak inşallah isim de bizde kararsızız atlas aren barlas agâh bu isimler aklımızda ama karar veremedik 🤰🏻🤦🏻♀️🤷🏻♀️