Tuba2949 Selam kızlar, 34+2 yim. Kafası göbek deliğimin sağında poposu solunda sırtı rahim ağzında. Döndürmek için gün içinde secde pozisyonu yapıyorum, emekliyorum. Başka önerisi olan var mı. Bu hafta da dönmeyip sonra dönen oldu mu.
Armommy Tuba2949 sakın yapmayın, kim dedi bunkarı size ya. Doktorunuza sormadınız mı? Biz 38+4 üz hala dönmedi bebek ve dönmeyecek gbi. Doktorum uyardı sizin dediklerinizi söyledi yapma sakın dedi. Bebek emzikten düşebilirmiş Allah korusun.
minikturtam1 Tuba2949 bizde 36+3 olduk. Benim oğlusumda hala dönmedi. Yüzü hep sırtıma dönük. Tekmelerinide hep ice dogru atiyormus. O yuzden pek hissedemiyorum.doktorumuz huy edinmis bu saatten sonra donmesi cok zor dedi. Acikcasi bende pek takmıyorum kafama. Belliki dönmeye niyeti yok. 18 kasima gun aldik. O gune kadar donmezse kesin sezeryen bakalim hayirlisi olsun
gizemkarla Armommy ben aletli pilates ve ebeyle calısıyorum aynılarını bende yapıyorum emzıkten dusmek nedır :) bence siz doktorunuzu sorgulayın
Tuba2949 Armommy Bana bunları hem ebem hem doktorum söyledi. Doktorum evde bol bol emekle dedi, ebem secde pozisyonu önerdi. Ayrıca secde pozisyonu zararlı olduğunu düşünmüyorum son ana kadar namaz kılan secdeye varıyor günde kaç kere
Armommy gizemkarla sorguladım, ağır kanama ile bir gebe gelmiş muayeneye gittiğimde söyledi. Anne ile bebeği kurtarmak için saniyeler ile yarışmışlar. Emzikten düşme bir nevi kordon ile bebek ayrılıyor. Çok fena bir durum. Herkesin başına gelecek bi şey değil ama bana yapma dedi. Dönmek bebeğin görevi dedi ve son anda dahi isterse bebek dönebilir. Başından beri normal doğum planlıyoruz hala dönmediği için sezaryen olacak gibiyim
Tuba2949 Evet emzikten düşmeyi ilk defa duydum bende, bana çok doğru gelmedi. Plates hocaları dönmeyen gebelere Secde pozisyonu yaptırıyor. Ayrıca çok iyi doktor Yusuf olgaçta bu şekilde dönmelerini sağlıyor. Doktorun o şekilde söylemesi bana saçma geldi
Adaryona Bence bol tatlı yiyin ve elinizle sürekli oynayın onunla alt tarafa ışık tutun bebekler kafasını ışığa çevirebiliyormuş
gizemkarla Armommy bu hareketler, pilates vs doktor onayında olur zaten eger sıkıntılı gebelık varsa doktor ızın vermez. Bence zaten kimse bunu youtube izleyerek okuyarak yapmaz diye dusunmek ıstıyorum. Dediğim gibi ebeler bebeği döndürebiliyor benim ebem 39 da bebek döndurdu o birazda annenın elınde olan bısey bence. Herkesin sağlıklı doğumları olsun 🙏
Tuba2949 gizemkarla Kesinlikle bana ilk 2 trimester da plates izni verilmedi. Erken doğum riski yüzünden.yürümek bile yasaktı. Ama riskli dönemi atlayınca doktorum yürü, merdiven çık, emekle secde pozisyonu yap diyerek önerdi. Yani bişey varsa zaten doktor öneriyor yada önermiyor kişiye durumuna göre değişir.
Tuba2949 gizemkarla Çok merak ettim 39 da nasıl döndürdü neler yaptı. Bende ebe ile çalışıyorum eğer dönmezse 36 sonrası daha farklı sert uygulamalar yapacağız dedi bakalım
gizemkarla Tuba2949 hareketlerle ve pilatesle. Evet risk varsa vermiyorlar ben 12 haftada aletli pilatese basladım riskim olmadıgı ıcın