Aysinvebebito Merhaba arkadaşlar natomed hastanesine giden var mı ? Daha önce doğum yapan doğum paketi alan biri bana dönüş sağlayabilir mi ? Hastaneden memnun muydunuz??
Tubatgn Aysinvebebito 5 bina yukarımda bir hastane, sırf merak edip aradım doğum paketimiz yok muayeneler 250 doğum 6500 demişlerdi haziran ayında. O hastane tamamen para göz bir hastane tavsiye etmem.