Burcum32 Dün gece sürekli bu sebepten ağladım 14 haftalığız biz,goguslerim hep çok sertti 2 gündur yumuşadı gibi oldu bana bi bastılar bi korktum ağladım bsy oldu diye bugün kontrolüm vardı endişelerim boş cıktı gayet iyiydi miniğim merak etmeyin sizinki de iyidir😋