Dilaraozturk23 Elif_3434 41+6 bende de ne gerçek sancı ne yalancı sancı falan hiçbir şey yok 😩 ama Çarşamba artık suni sancıyla baslaticaklar doğumu
Sevgi57 Elif_3434 yarın 40 haftalık oluyor günün gecince her gün gel dedi doktor nişanım geldi çatı muaynesinden sonra
Dilaraozturk23 Elif_3434 evet ilk doğum, ben yurtdışında yaşıyorum bekletiyorlar burada Türkiye’de nasıl bilmiyorum
Elif_3434 Dilaraozturk23 Benım ablam da Hollanda da yaşıyor . 42 haftaada doğum yaptı. Benım 2. Doğumum olucak ınsallah. Birincisi 40 haftada gelmişti 🙃
Dilaraozturk23 Elif_3434 tam işte benimde 42 oluyor ama inan çok zor Allah’ın herkesi bir avazda sağ salim bebislerine kavuştursun artık gücüm tükendi 🥲
Elif_3434 Dilaraozturk23 son haftalar gerçekten çok zor oluyor stres oluyor ınsan Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım 🙏🏻💙🐣
Elif_3434 eminedlbz sanırım Benım doktorum da en fazla 41 e kadar bekler diye düşünüyorum. perşembe günü kontrole gidiyorum. 40 hafta oluyor O zmaan . Bakalım doktorum ne diyecek
Simgece 39+4 bizde de hiçbir şey yok 🥲 oğluma kavuşma heyecanı mı desem, ilk doğum stresi mi desem artık olsa da bitse diye gözlüyorum resmen 😌 Gel artık anneciimm 👶🏻🧡
Elif_3434 Simgece son haftalar duygular karışık valah 😍 stres heyecan 🥺 9 aylık bir gebeliğin sonu kolay değillll
Lalearslan Benimde 38 +3 tırsıyorum biraz acıkçası ilk doğumum olacak dün yokladı ağrılar kramplar gittim yanlış alarmdi bide dayandim bekledim bı kaç saat diye seviniyordum meğer çektiğim normal doğum sancısı in belki 5 te 1 i belki daha bile az