elifbln Erkek ismi bulmak çok zor ya 🙄 sürekli düşünüyoruz farklı olsun güzel olsun ama çok da zorlama olmasın diye bi türlü bulamıyoruz
Elifimhbvf elifbln bende düşün düşün çıkamıyorum resmen işin içinden kızımda babası koydu ikincide ben koyarım dedim ama şimdiki zamanı isimleri pek hoşuma gitmiyor son bir buçuk ay var doğuma hala işim bulamadım
minikerdeminannesi Su1993 arık ne demek çok tuhaf geldi bana peygamber adları var ne kadar anlamlı ,onlar varken arık ne ki canım anlamadım ben kulağa hoş gelmiyor
N_A_Z_L_I_M Elifimhbvf Aynen beni anlatmışsın son bir buçuk ay var doğuma.Oglumun ismini babası koydu bunun İsmini de ben koyarım dedim düşünmekten bitap düştüm resmen🥴.Benimde şimdiki isimler hoşuma gitmiyor maalesef. İsimsiz kaldı yavrum 😫😫😫