Serapelifvemucizesi Grip oldum iyileşmeden faranjitim başladı 22+5 haftaligim öksürürken bebeğe bişey olacak diye kendimi sıkıyordum 2 gündür karnımın etleri dayak yemiş gibi ağrıyor sakın o hataya düşmeyin🙁 Boğazım rahatlasın diye biraz pekmez ısıtıp içine azcik tereyağı yada zeytinyağı koyup içiyordum kısa surelide olsa rahatlıyordum geçmiş olsun