kbra19 Yusufayazin__annesi Yusufayazin__annesi çok hafif birşey var gibi gözüküyor kan verin mutlaka kesinleşir
_Mavidunya_ Yusufayazin__annesi hcg falan yükselten.bir ilacı Kullanıyorsunuz acaba adetten oncede böyle ciGi çıkıyordu sizde adet bittikten yine çıkmış ondan sordum
EAK Yusufayazin__annesi belki kimyasal geçirmişsinizdir. Adet bir hafta gecikmeden yapılan testler pozitif bile çıksa insanı ümitlendirmekten başka işe yaramıyor çinkü kimyasal olma ihtimali yüksek oluyor. Bi kan verin bence
Yusufayazin__annesi EAK kimyasal 2 kez yaşadım normal regl 7 gün sürüyor benik baisma geldi bunu anlamadım ama
yagmur089 Yusufayazin__annesi eger stn adetin 3 gun surduyse kesin var canim inşallah saglikli alirsin kucagina
Betul_03 Yusufayazin__annesi devlet hastanesınde acılden giriş yapıp kan verin bence beklemeyın derim nacizane fikrim
Yusufayazin__annesi Betul_03 kuuzu daha önce gittim düşük yapıyordum hamileyim bile dedim doktor kovmaktsn beter etti
_Mavidunya_ Yusufayazin__annesi o sizi yükseltmiş olabilir famera sonucta yumurta büyütmek için kullanılan ilaç degilmi