Blgetemrr Canım gebe değilim ama bende geçirdim enfeksiyon hemde en kötü şekilde gece ateş basması ağrı , yanma , sürekli idrara çıkma hissi antibiyotik ve toz şase kullandım daha sonra yine tekrarladı enfeksiyon spermleri öldürüyormuş izinler dahilinde gebelik planlıyordum yumurtlama zamanında da olmayınca bir şey mi var diye doktora gittim enfeksiyondan dolayıymış hormonların ,yumurtalığın gayet iyiymiş
Gün içinde iç çamaşırımı sıklıkla değiştirdim ,pamuklu ve ütüleyerek kullandım, günde 3 litre 750 ml su içtim antibiyotik ile geçmedi su içerek atlattım çok geçmiş olsun