Mommbtl
Mommbtl ben olsam ne yapardım diye düşündüm. Doktoruma danışarak bir başka doktora gidebilirdşm sanırım zira hamilelik bilgisi verince zaten karşınızdaki doktor da hem o hassasiyetle davranıyor, sanırım bir de bana ilaç yazarlar ise kendi doktoruma bu ilaçları danışırdım. Akılda şüphe yaratan veya doktorun kırın kırın uaptığı bir şey olur ise herhalde onun üstünü çizerdşm. Evet ateş anneye de bebeğe de zararlı burada kar-zarar dengesini hesaplayarak bilgi verir muhakkak doktor.. geçmişler olsun ://