İyi akşamlar kızlar 37+3 hamileyim bugün kontrole gittim doktor perşembeye gün verdi bebek çok kilolu 4 kilonun üzerinde riske atmayalım dedi gebeliğimin başından beri suyu fazla dediler onun dışında herhangi bir sorun yoktu bugün bebeğin karın çevresi büyük dedi bacak boyu 38 haftayla uyumlu dedi kafamda bir sürü soru işareti oluştu başından böyle birşey geçen veya bilgisi de olan var mı güzel şeyler duymaya ihtiyacım var