Arven-Umut Merhaba Kızlar, 34+3 deyim burnum şişti ve nefes almakta çok zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı? Varsa neler yaptınız işe yarayan yöntemlere açığım yardımm..
benkosarim Arven-Umut sıcak duş alın buhar makinası var mı yada ketilda şu kaynatio burnunuza tutun nefesi acıyor
S1907 Arven-Umut buhar makinenn varsa ona çalıştır derim,bnde 35,haftadym gece yatarken çalıştırıp yatıyorum burn tıkanıklğm geçiyo
Mer93 Arven-Umut odanızın nemini ölçün yetersiz geliyor olabilir buhar makinası şart yoksa bile anlık çözüm için su koyun peteklere(varsa)çok zorlandığınız yerde eğer kaloriferliyse peteğinizi kapatın yatmadan odanızı havalandırın burnunuzu tuzlu su ile yıkayın
ada22 Benim normalde de tıkanır, ortam kuru olduğu için buhar makinesi aldım büyük ölçüde rahatlatıyor. Belli bir nemin üzeri de sıkıntılıymış, kullanacaksınız dikkat etmek gerekiyormuş.