tbugse durumu tam bilmiyorum ama anne karnındaki bebeğe çok şey diyolar. Ben 2 hafta önce 3lu taramaya girdim beyninde 2 tane kist var dedi. Kalbinde parlaklik var dedi. Gercekten biseyleri soyluyolar ama gerisini bırakıyorlar. Ve bizden sinir sitres yapmamamizi istiyolar. Bu sartlar altinda insan kendi kendini yiyor. Devlette falan takipteysen ve imkanin varsa özele git. Ben pisikolojimi bozdum yani acaba ne olucak diye.