Mrziyeimga_ Bnde şehir hastanesine gidiyorum daha önce fakülteye gittim bana sürekli şehir hastanesini önerdiler bnde İlknur çöl madendag diye bir doktora gidiyor fena değil ama doğum şehir hastanesinde iyi mi bnde çok kararsızım
08HB-16 Banada yelda hocayı önerdiler birde mehmet ak demişlerdi yelda ya gidiyorum simdilik oda iyi gibi