Bnmv-1 bende 1 buçuk 2 litre içiyorum, 1 buçuğu kolaylıkla içiyorum ama 2.litreye tamamlansın diye zorluyorum biraz, bazen içemiyorum o 2.litreyi :) 1.buçuk litrede tıkanıyorum :) akşam 7den sonra içmiyorum su ne içiyorsam gündüz içiyorum :) çünkü 7den sonra içersem gece tuvalet yolu bekliyorum hem gündüz hem gece gına geliyo artık :) bi yere çıkacaksam çok az su içerim çünkü misafirliğe gideceksem sürekli tuvalete girmeyi sevmem başkasının evinde, bide çarşı pazar durmadan nerde wc bulacam :)