durumom2022 Kardelen_0101 37+4 olacağız yarın görüş günü heyecanlıyım ☺️Biraz bel ağrım var ama onun dışında bişey yok siz nasılsınız
zeynepikra_61 Kardelen_0101 Bu gece 37+1 olacağız kasılmalarım var yarın görüş günümüz bakalım ne olacak 🙏🏻🤷🏻♀️ Normal doğum bekliyoruz ama hemoroid sorunu çıktı başıma bir gün iyi bir gün kötü gibi yarın doktoruma danisacagim 🤐🤷🏻♀️
iremburak0711 Kardelen_0101 38+2 deyim çarşamba günü kontrole gidicem ilk gebeliğim yalancı kasılmalarım ve böbrek büyümesinden dolayı bel ağrım var