Busegungoor Hamiş anneler 31+2 deyim bugün hiç zorlanmama rağmen bir regli ağrısı çekiyorum. Belim ve kasıklarım ağrıyo ama hafif bir ağrı henüz geçmedi sadece 1-2 saattir var. Yaşayan oldu mu hiç???
Feyzanur_ Busegungoor bende 26 haftalığım bende de var o ağrı hatta şeyimin üstü eti ezişmii gibi ağrıyor zor kalkıyorum yattığım yerden doktora sordum bol su iç az yürü dedi.
Tugceonur Busegungoor erkek bebek kız bebek ile alakası yok arkadaşım kasılma yaşıyorsun yalancı sancılar şiddeti ve sıklıgı önemli eger hergun böyle isen mutlaka kontrole gittiğinde şöyle nst ile sancina baksinlar çünkü haftan henüz erken
Busegungoor @Feyzanur_ bende kesinlikle öyle hissediyorum bugün biraz dinleniyorum onu yaşadıktan sonra.