1busra_ Kızlar merhaba kasıklarim bazen öyle bir oluyor ki deliriyorum ağrıdan sanki karnım yerinden çıkacak gibi hissediyorum daha 6+3 deyiz ama normal mi sizce?
Dila5 1busra_ bende 5 haftalığım ağrı gibidepilde aşırı şişlik ve sertlik var karnım patlicak gibi içten baskı var
Deryagultugce 1busra_ ya kasik ağrısı her gebelikte oluyor ama bazende tehlikeli bir durum bence benim çok asiriydi kasik sırt ağrısı düşük yapmıştım
Kaderoz1 Dila5 gerçekten bende aynı durumdayım bende tam 5 haftalığım karnım çok sert ağrıda oluyor doktorada 10 gün sonra gideceğim daha
1busra_ Dila5 ya bende öyle değil işte bildiğin regl ağrısının sanki 10 katı böyle uykumdan uyandığım günler olmuştu korkmam gerekiyor mu bilmiyorum en son 4 haftalıkken sormuştum korkmana gerek yok tutunma ağrısı demişti
kubra_86 1busra_ merhaba bende aynı haftalarda aynı sancıları çektim adet sancısı gibi doktorum fitil progestan başladı anında kesti ağrılarımı doktorunuzla görüşün isterseniz
1busra_ kubra_86 söyledim ama normal diyor yarın sonuç almaya gidicem tekrardan sorayım, teşekkür ederim
Brcgky Benimde öyle ağrılarım var doktor normal dedi sıkıntı yapacak bir şey yok dedi hatta bende düşük tehlikesi var kasık ağrıları ilk 3 ayda olabilir bir durummuş
Brcgky 1busra_ inşallah 🙏🏼 Sizde çok kendinize sıkıntı yapmayın doktor zaten riskli bir şey olsaydı söylerdi stres yapmayın
1busra_ Sureyya1 kanama hiç olmadı sadece ilk öğrendiğim de o da dikkat etmesem görülmeyecek derece de az geldi onu da doktorum yerleşme kanamasıdır dedi
sunmomy Kanamanız yoksa korkmayın benim ilk üc ay öyle ağrıdı, regl olamıyoruz rahim büyüyor icerde şişkinlik var o yüzden birsürü sebep var aslında ağrımasında