Tubidy Zorunlu olmadığı sürece adı gibi normal olan doğumu 😊ilkini çok şükür normal yaptım her gece inşallahbu doğumum da normal olur diye dua ediyorum😊 evet kolay değil sonuçta canımızdan can çıkıyor ama burada anlatıldığı gibi öcü de değil 😂 hele o normal doğum sonrası gelen uyku isteği paha biçilemez. Doğar doğmaz bebeği ilk senin görmen hemen kucağına verilmesi süper bi duygu 💕
Monomono Tubidy insanlar o kadar çok anlattı ki zorluğunu korkmamak elde değil. Benim ilk doğumum olacak ve çok tereddüt ediyorum. İnşallah psikolojim normal Doğumu kaldırır.
Damla89 Ben kendı ıstegımle ilk dogumunu sezaryan yaptım normal dogumda kendıme guvenmıyordum vede cok korkuordum smdı bı hafta sora ıkıncı dogumum var yıne sezaryan hıc pısman olmadım hemende ıyılestım normal veya sezaryan saglıkla kucagına almak nasıp olsun karar senın
Bekleyenler Hamile kalmadan önce kesinlikle sezaryen diyordum. Beni bayıltsınlar ne yapacaklara yapsınlar diyordum. Bazı kötü tecrübelerden sonra tabi. Ama Gülten gökkuş var instagramda onu takip ettim. Bazı Dr lar var normal doğum la ilgili paylaşımları ile normal e karar verdim. Doktor da ince uzun bir bebek dedi kolay doğar normal şekilde. Ama sonra ben de doğuma hazırlıksız yakalanırsam evim bedenim temiz olmazsa diye strese girdim. Doğuma gelen zamlarfan sonra hastane değiştirdim. Buradaki doktor sezaryen olman daha iyi olur dedi. İstersen normali bir deneriz dedi. Ben de istemiyorum artık. Çünkü aşılama ile hamile kaldım tek tüpüm alındı bu sebeplerle sezaryen daha iyi olacak. Bir de şeker düşmesi ve çarpıntı yaşıyorum güvenim kalmadı kendime. Ne uzun yazdım 🙈
Monomono Bekleyenler sağlığın açısından doktor en iyisine karar verecektir zaten. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah. Motivasyonda önemli. Güzel Doğum hikayeleri dinlemek lazım aslında. Doğumu öcü gibi anlatanlardan uzak durmalı ✋🏻 😏