Duygumert
Postu görünce hemen geldim çünkü sana yardımcı olmak isterim yaz boyunca ben bu bitten çektim. Kızım kuran kursundan getirdi, onu temizledim hallettim ama benim kafama bakacak sirke ayıklayacak kimsem yoktu. Dediklerimi mutlaka yap.
Öncelikle paranit spreyi gebeler ve emzirenler kullanabiliyor benim doktorum biti gördüysen kullan dedi ben kullandım. 1 hafta sonra tekrarlamak gerekiyor ama 2. Kez kullanmak istemedim. Bu 1 haftalık süreçte hergün farklı şey yaparak saçımı bit tarağı ile taradım.
Sirke ve kaya tuzunu kaynatıp sprey şişesi ile saç dibinden ucuna kadar sürdüm poşetle kapatarak 3 saat beklettim saçımı yıkadım ve tarakla taradım.
Ertesi gün saçıma komple z.yağı sürüp poşetbtakıp 3 saat bekletip yıkama sonrası taradım. Çay ağacı yağı aldım su ile karıştırıp saçlarıma dilden uca sürüp poşetle kapatıp 1 gün beklettim ertesi gün yıkayıp taradım. 7. Gün ise çay ağacı yağı ve hindistan cevizi yağı karıştırıp sürdüm 1 gece uyudum ertesi gün yıkayıp taradım. Ben 1 ay boyunca değiştirerek doğal yaptıklarımı her gün uyguladım ve kurtuldum şükür. En son halama giderek sirke kontrolü yaptırdım ve temiz olduğunu söyledi şükür