Asil_hatun omuriliğe ucu küt bi iğneyle ince bi boru yerleştiriyorlar 4cm açılma olduktan sonra, sancı geldikçe ya anestezi uzmanı ya da sen butona basıyorsun ağrını kesiyor, çoğu yapan memnun ama kalıcı bel ağrısı bırakıyor diyenlerde var, ben öyle duydum ama çevremdeki en az 6 kişi prenses doğum yaptı, ben korktum istemedim 🙄