Selim_Alparslan ben 25+4 günlük oldum daha dün alışverişe başladım acele etmeden beğenerek alabilirsiniz bence çünkü ben kendimi geç kalmış hissediyorum yetistiremiyecem korkusu var daha kendime bile bir şey almadım kendime gecelik turi şeyleri biraz daha bekleyip öyle almak istiyorum kilo alırım belki diye 💛keyifli alışverişler inşaAllah♥️👼