2 defadır karnım inalmaz ağrıyor ve duramıyorum hastaneye gidiyorum nts bağlıyorlar sancı yok ama ben duramıyorum sürekli kontolümede 3 gün var ntsde birşey çıkmıyor 34 haftaya giriyorum bu arada benimle aynı şeyleri yaşayanlar bilgi versin sizler neler yapıyorsunuz ne kullanıyorsunuz