Analikonline Kızlar merhaba regli döneminde hcg değeriniz kaç cikti 🌸 Dr a gittiniz mi, keseyi gördünüz mü? Alttan muayeneye izin verdiniz mi? Karında ultrasonla ne zaman göründü bebiş?🙆♀️🌸
hunilimom Analikonline merhaba adetim 5 gün geçmişti 317 çıkmıştı 2 hafta sonra gittim 6+2 de keseyi gördüm bir hafta sonra da bebeği ve kalp atışı duydum ilk gebeligim de 4. Hafta gittim keseyi gorememistim 2 hafta sonra gittiğim de 6+3 felan hem bebek hem kalp atışı duymuştum hiç. Alttan muayene olmadım
mrsperaa Analikonline merhabalar adetim 8 gün geçmişti idrar testi ile öğrendim 12 günde beta 1287 çıktı tekrarı için yarın kan vereceğim kese gözükür mü bilemiyorum ama perşembe günü ilk doktor kontorulune gidecegim yarın ki kan için heyecanlıyım çünkü 1 kere kimyasal geçirdiğim için açıkçası korkuyorum
Nursaygi Analikonline Merhaba, adetim 3 gün geçince kan verdim beta değeri 687 çıkmıştı. Doktora gittiğimde alttan muayeneyle baktığında 5 haftayla uyumlu kese görünüyor haftaya tekrar gel tekrar bakalım dedi. Tekrar gittiğimde 6+2’de hem bebeği hemde kalp atışını gördüm. Daha çok erken olduğu için kalp atışını dinletmediler.
Ozlemmisss Analikonline reglime 2 gün vardı test yaptım pozitif. Sonra kan vermeye gittim aynı gün 670 çıktı. 4+4 felandı ögrendiğimde. 5 haftada keseyi 6 haftada kalp atışını duydum 🥰
Analikonline hunilimom gördüğüm en normal belalardan biri. Vücut ne kadar farklı iki gün kala 200 le öğrenenler var benimki de az cikmisti ama düzenli artti
Ozlemmisss Analikonline alttan muayene istemedim ama kalp atışını karından duyamayanlar alttan muayenede duyuyorlar ya da keseyi göremeyenler alttan görüyor
2prensesannesiiii Analikonline 103 değerle öğrendim adetime 2 gün vardı 🙏🏻 Gecikmemin 6. Günü gittim keseyi gördük 4+5 haftalıktı karından göründü vajinal bakılmasına gerek duyulmadı hiç gerek duyulsaydı yapar mıydım bilmiyorum 🤷🏻♀️
Analikonline 2prensesannesiiii beta çok farklı çıkabiliyor bu kadar farklı olmasına çok şaşırıyorum kiminin gecikmeye rağmen 100 iken bazıları regli öncesi çok daha yüksek öğreniyor. Bünyeye göre mi değişiyor yoksa döllenme vaktine göre mi anlamış degilim😄
2prensesannesiiii Analikonline bilmiyorum ama ilk gebeliğimde adetime 2 gün kala 46 çıktı 2 katı şeklinde artış gösterdi bu gebeliğimde hep 3 4 katı artışım oldu🥰 103 adete iki gün kala adet günümde 316 çıktı gecikmemin 2. Günü >1000 bu da binden büyüktür demekti🥺🥰
Analikonline 2prensesannesiiii cunisyetten de olabilir mi acaba? Şimdi bunu sorayım herkesin kafalar karışık 🤣🤣 benim ilk gebeligimdeki artışla sanıyorum ilki geç dollenmeydi bakalim bu nasıl olacak😄
2206minik @Analikonline adetime 2 gün varken beta 170 di 2 gün sonra 450 çıktı sonuç 10 gün sonra 5+2 de doktora gittim karından gördü keseyi daha dün gördüm keseyi🐣🌸vajinal istese yaptırmazdım herhalde
Analikonline 2206minik karından uktrasonla kese gorulebilmesinin beta değeriyle ilgisi var mı acaba? Bu arada sevindim adınıza bakakim ben de beklemedeyim🙃
Dilan_ylmz Benim uygulamaya göre 4+6 yazıyo ama dün kan verdim 34.40cikti kan sonucum. 4ncu gün bugün adet gecikmenin. İdrar testini yaptım pozitif gördüm 4 defa