Merhabalar herkese 34+4 bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebeğim 2700 gr sanırım iyi gidiyoruz:) Sezaryen günü seçebilirsiniz dedi doktor 38 39 hafta arası. 38+0 öğretmenler gününe denk geliyor öğretmen olduğum için o günü seçmek istiyorum ama biraz daha beklemeli miyim erken olur mu sizce?? Çok aceleci de davranmak istemiyorum.