Ben de oturduğum yerde uyuya kalıyordum. Hatta araba kullanırken bir kez yaşadım allah korudu, yüksek lisans finalimde sınavda uyumuştum. Hamile olduğumu bilmiyordum. O haftalarda öğrendim ve uyku hali 3 aya kadar devam etti. Şimdi 6. Aydayım yavaş yavaş geçti şu an öyle bir uyku gelmiyor canım. Tadını çıkar dert etme uyu dinlen güzelce 🙃