12.haftama kadar doktorumun önerisiyle bunu kullandım, 12.haftada bıraktırdı. 16.haftamda decavit yerine bunu kullanabilirsin dedi, o an sormayı unuttum bu vitamindede folik asit var ve fazla folik asit bebek için zararlı diye biliyorum, tabi az miktarda var ama yinede bilemiyorum, folat değeri iyi olmasına rağmen gebeliği boyunca bunu kullananlar varmı, yada kullanıp bebişinde sağlık sıkıntısı olmayan var mı çok kafam karışık, zararlı olsa doktor vermezdi herhalde 🤷🏻♀️