Adet günüm 6 kasım pazar testı yarın aksam mı yapayım sabah mı negatif cıkar diye cok korkuyorum cumurtesı günü aksam yaptıgımda tek cızgıydi 😔 bu aralar karnım çok şiş ovalasyon hamile kalma sansı yüksek günde ilişkiye girmiştik yani 21 i sizce ne zaman yapayım