anka01 yani gebeliğe engel mi bilmiyorum ama gebelik sırasında bebeğe aşırı zarar verdiğini biliyorum. Bence biraz daha bekle. Ben de gitmek için kaç kere randevu almıştım allahtan hep bir sprun çıktı gidemedim bir türlü. Meğer ki bir buçuk aylık hamileymişim iyi ki gidememişim. Yani hamilelik olmadığından eminsen gitmelisin bence