Bi arkadaşım gidiyordu çok memnun kalmıştı o ama ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde gittim ve kesinlikle memnun kalmadım. Kimyasal gebelik dedi bana sökülüyorsun muhtemel düşecek dedi o kadar moralimi bozdu ki. 2 kere gittim daha gitmedim ona. Duygu ışıl ı öneririm yoğun ama çok çok iyi.