Nesnur Duyguturkoglu nisan renksiz olmuyo diye biliyorum canim bende 35+2 yim seninde bebek cok hareketlimi ya karnimi oyuyo benim artik dogum pozisyonu almasi gerekmiyomu
mor_menekse Duyguturkoglu bende 35+4haftalik hamileyim buugun benden de aynısı geldi kremsi beyaz akıntı.ama nişan içinde kan da oluyormuş oyuzden tedirgin olmadım
Duyguturkoglu Nesnur ben gecen hafta ve ondan onceki kontrolüme gittiğim de doğum pozisyonunda duruyordu bebeğim ve hareketleri son 4 gündür azaldı yeri daraldıgı için dedi doktorum ama dün gece cok hareketliydi uyutmadı
Duyguturkoglu mor_menekse bende öyle biliyordum ama burada acılan forumlarda bazılarında kanama olmamış sadece beyaz akıntı olarakta gelen olmuş oyuzden kafam karıştı açıkçası
Nesnur Duyguturkoglu benimki asiri hafeketli ya balik gibi hic durmuyo vuruyo yamuluyo oyuyo karnimi resmen dogum pozisyonu almasi lazım ama fildir fildir
Duyguturkoglu Nesnur ve suan yeni birşey öğrendim son adet tarihin ilk gününden gebelik hesaplanıyormus ben doktora hep son gününü söylüyordum 🙈