Gebeliğin ilk 8 haftasına kadar alttan muayene de herhangi bir sorun olmuyormuş bunu doktorunuza sorun mutlaka. genel bir inanış var Alttan bakılırsa çocuk düşer diye fakat böyle bir bilimsel gerçek yokmuş arkadaşlar 6. Hafta da ultrasonla bebek görünmüyor vajinal ultrasonla görünüyor ben 6+1 de görmüştüm keseyi de yine vajinal ultrasonla 4+5 de görmüştüm.