diilan95
Benimde mide yanmam var, 33+4 olduk bizde, tek geçiren şey şeftali ve ayva oldu. Hatta şimdi elimde yarım ayva var, onu yiyorum, ancak dikkat etmek lazım ayva kabızlık yapıyor, o yüzden yarım ayva yiyorum.
Bazen Havuc yiyorum o da mide yanmasına çok iyi geliyor, o da kabızlık yapıyor, ne yazikki.
Bir de ben şunu farkettim, yere doğru eğilmedigim süre midem hiç yanmıyor, ne yersem yiyeyim. Eğildiğim an midem allak bullak oluyor.