39+4 haftalık hamileydim bugün kontrole geldim ve bebeğimin suyunun çok azaldığını söylediler bugün doğum yapman lazım dediler ilk önce suni sancıyla normal doğumu denedik ama hiç açilmam yoktu ve bebeğimin kalp atışları düşmeye başlamıştı acil sezeryana alındım genel oldu şoka girdiğim için, bebeğimide kuveze aldılar hiç görmedim yavrumuuu😭 solunum sıkıntısı varmis 2.850 gr doğdu 3.300 diyordu doktorum dua edin lütfen bebegim kuvezden çıksın o kadar çok görmek istiyorum ki 😭