Kızlar akşam yemegı yedım 2 saat önce
Karnımın sol tarafında geçmeyen bır ağrı var acaba bu sancımı ? Belımde yada kasıgımda agrı yok sadece karnımın sol tarafında agrı var
Ilk gebelık olduğu ıcın sancının ne demek olduğunu bılmıyorum
Sankı ıcımde bır şey acıyor 😣
Bu arada 36+2 haftalığım