Dilo42 her gün hep ayni zamanlarda yapmaya calisin asagi yukarı. Ama sonra “3 dakka gecirdim, yarim saat unuttum, 1 saat sonra yaptim kizlar, bisey olur mu” diye baslik acmayin, o kadarcik saat oynamasindan da birşey olmaz 😁
beslenmeyle ilgili spesifik bir durum yok. Tansiyon takibi yapin. 12/8 ustune cikmasin. Bunun icin tabi yagli tuzlu unludan uzak durmak lazım, e tabi bu durum tek oksaparlilar icin degil, tüm gebeler icin gecerli.
Simdi yaptikca kollarinizda morarmalar olacak, veya gobekte, nerden yapacaksaniz. ben gobekten hic yapmadim. morarma kacinilmaz maalesef. Kolonya ile masajla biraz rahatlatilabilir. Baska akliniza takılan sey olursa yardimci olabilirim. Geçmiş olsun.