Kizlar bugün ilk defa lavaboda altıma yapmış gibi oldum ama kısa sürdü çok az beyaz renkliydi şeffaf gibi alttan çok ağrım var 38+6 haftalığız sizce doğum geliyor mu suyum mu geldi acaba ama çok az sürdü suyun gelmesi nasıl oluyor yardımcı olur musunuz ?