Abcd12 Ben henüz doğurmadım ama herkeste farklı şekilde başlıyormuş doğum, bazen önce su geliyormuş bazen sadece sancı oluyormuş bazen sancı su vs olmadan rutin kontrolde açılma olabiliyormuş çünkü bazıları hissetmiyormuş sancısını nstde çıkınca sancı yatış yapıyorlarmış,
bende 38+3 haftalığım, artık doktor kontrolüne giderken belki yatış olur diye düşünerek gidiyorum 🤭