Son zamanlarda sakarya doğum evinde doğum yapanlar nasıl bi süreç geçirdiniz anlatabilirmisiniz veya yakını doğum yapan bilen varsa aydınlatabilirmi biraz..odalar nasıl iki kişilik mi tek kişilikmi doğum nasıl oluyor bir odada mı oluyor kalabalık bi ortammı var ebeler nasıl davranıyor fln biraz anlatırmısınız