Eleonora 28 haftaligim. Bugun 1 defa kordon dolanmasi oldugunu ögrendim. Böyle olupta doguma kadar düzelir mi?
Zeyseee Eleonora bende 34.haftadayım bebeğiminde bir kez dolanmiş boynuna doktor düzelebilir dedi 2hafta sonra gelin yine bakalım dedi inşallah düzelirde normal doğum olur
Gamzeatasoy Eleonora bizde de bir ara oldu 20haftalikti o zaman doktor sıkıntı görmedi kendi duzlir dedi
ezgikrby Eleonora aynısını ben de yaşıyorum şu an canım 28. haftadayım kordon 1 kere dolanmış boşluk var dedi doktor düzelir mi bilmiyorum normale dönen de çok varmış her kontrole gittiğimizde bakıcak not alalım demişti
NM_mom Bir sorun teşkil etmiyor benim bi kaç kez dolanmış doktorum gayet normal olduğunu söyledi. Boynunda kordonla doğan bebekler bile oluyormuş, sadece kısa olursa kordon sezaryen olabilme ihtimali olabiliyormuş yani🧸
Eleonora ezgikrby InshAllah düzelir🙏🏻 Hiç sezeryan istemiyorum. Doktorum doguma kadar açilir merak etme dedi ama ben çok evhamliyim
hunilimom Eleonora kızım kordon dolanması ile.dogdu kolunun altına dolanmış hiç haberim yoktu doktorum da demedi bişe aslında çok sorun teşkil etmiyor boynunda mi kaç tur kendileri tekrar açabiliyor
QUEEN0888 Eleonora Benim)Oğlan her hafta bişey yapıyor.2 defa dolamıştı.İnşeAllah doğuma yakın yapmazlar 😊
ezgikrby Eleonora ben kendim sezaryen düşünüyodum zaten ama normal doğuma da sıcak bakmaya başlamıştım kordonunu söyleyince çok şaşırdım. Ama uygulamada boynuna kordon dolanmasına rağmen normal doğum yapan çok kişi varmış