nilsmomy Anne-23 ben sürüyorum ama sadece onu değil çatlak kremi de kullanıyorum beraberinde şuanlık göbeğimde hiç catlak yok
SebnemRasit Bi kaşık Hindistan cevizi yağı iki kaşık toz şeker bi kaşık bal güzelce bastıra bastıra ov ellerini sonra yıka ılık suyla sonrada nemlendirici sür okeydir ☺️
Anne-23 nilsmomy gobegıme hıc bakamadım daha 20 haftalık olduk bugün ellerım yıkamaktan kanamaya başladı açısından dayanamadım hındıatan cevızı sürdüm
nilsmomy veryhappymom 7. Ayıma kadar incia kullandım çok çok memnundum ama fiyatı aşırı arttı şimdi womm çatlak kremi kullanıyorum ondan da memnunum şuanlık hiç çatlağım yok sadece bacaklarıma hiç sürmedim aklıma gelmedi bacaklarım çatladı
nilsmomy Anne-23 ha siz normal çatlak soruyorsunuz ben göbekte hamilelikten olan çatlaklar için sandım 😅 iyi gelir iyi yapmışsınız nemlendirmesi çok güzel