Kader_yldrm Herkese selam bugün ilk kez üst karnım böyle göğüs altı gibi yanma batma hissi gibi bir ağrı ve geçmeyen bir ağrım var aynı zamanda belim de ağrıyor kasıklar da baskı var ve korkuyorum bunu yaşayan var mı? Normal mi doktora gitmeli miyim?
Mxmxy Kader_yldrm Merhaba benimde 28 haftalık olacak nerdeyse o karın kasık bel bacak kalça ağrıları bende de var hatta bazen kalçama öyle bir kramp giriyor ki yürüyemiyorum ama bu saydıklarımın hepsi normalmiş canım baya araştırdım ben benimde ilk gebeliğim. Karında batma hissi bende de oluyor oda normalmiş canım zaten . Dinlendiğin zaman sancın geçiyorsa eğer bu yalancı sancıymış . Ancak ve ancak geçmeyen sancınız varsa doktora öyle gidin diyorlar haberin olsun canım . Geçmeyen sancı doğum sancisiymis