Evet bugün kan tahlili verdim sonuçları yarın alıcam az önce tekrar ölçüm 13 8 çıktı doktoruma atıyorum her sabah akşam ki sonucu panik yaptığımı söyledi evet yüksek normale göre ama sen kendini çok etkiliyorsun dedi bundan önce kötü bir tecrübe yaşadım her doktor kontrolünden önce ki gece dahi uyuyamıyorum iyi mi diye düşünmekten