Bilge1hira Kızlar suyum fazla ama şekerim çıkmadı bugün 39 haftalık olduk sabahtan bu yana kasık ağrım çok fazla hiç geçmedi ama onun dışında bir şey yok daha doğum Sancısı yada doğum başlangıcı için illa suyumun mu gelmesi lazım ağrım çok
Nurguler Bilge1hira 38 haftayız bizde ama öğlenden beri ağrımız var regl ağrısı gibi geçmiyor da ,suyum gelmedi nişanımda gelmedi, geçer diye bekliyorum bende
Nurguler Bilge1hira doğum esnasında bile suyu patlatabilirlermis illa su gelişi olması şart değil demişti doktorum ama sanciniz artarsa bi doktora görünün ne olur ne olmaz
gulagaci Bilge1hira kızlar bende 38 haftadayim 2 gündür akıntı fazla ve oturduğum yerde ateş basar gbi olyor elim yüzüm bir anda yanıp gecyor bide bebek çok toplanıyor neden acaba doğum belirtisi mi
Nesnur Bilge1hira suyun gelmesi gerekmiyo canim dogumda patlatiyolar bazilari sanci sayar programi indir istersen sancin geldikce bas dugmeye gecince tekrar bas duzene giriyomu duzensizmi bak eger duzenliyse doktora git derim
haticeks İllaki su gelmesine gerek yok belinizde ufak ufak kıvılcım sanki birden bıçak saplanmış gibi ağrı hissederseniz kasıklarınız ağrırsa herşey yapcak cesaretiniz olup da kılınızı kıpırdatacak haliniz olmazsa sancınız gelmiştir 🤓bende böyle olmuştu