elifyagci Kızlar merhaba Bulantı ve kusmayi dibine kadar yaşıyorum. Hic bisey yiyemiyorum üzüntüden agliyorum. Hap verdi doktor ama bi ise yaramıyor. Ne zaman bitecek bu benim gibi olan var mı??
Omerr_ elifyagci 10+2-den selam olsun. Ayni durum devam ediyo 5-ci haftadan beri. Çok kötü bir şey. Ne zaman biticek diye her gün agliyorum. Eski beni özledim
Busbusu elifyagci cok çektim bulantidan gercekden hep ağlıyodm günde 10 defa kusuyorum prilami gece yatmadan iki tane içerden faydası oluyo birazcık
catandgirlmom elifyagci Omerr_ bende 10+2 ve her günn bulantılar bulantılar akşamları sinirim bozuluyor ağlıyorum aman sağlıklı olsunda ben katlanırım diyorum ama çok zorluyor… her gece yatmadan 2 prilam alıyorum sabahları falan iyi hissediyorum kahvaltıdan sonra tekrar başlıyor sürekli bulantılar 🥲
lilyum-12 elifyagci bende 7 haftalığım ilk hamilelikte de çok bulantı çektim 4.aya kadar şimdi de çok çekiyorum günler saatler bile geçmek bilmiyo hiç bı ilaç fayda etmiyo her şeyden herkesten midem bulanıyo 🤢
ardensmom34 9 haftalık bende de aynı durum var resmen zevk alarak yediğim şeylerden şuan tiksiniyorum
eylem_0 Bizde 9 haftalığız tek sıkıntım iştahsızlık yemek yemek istemiyorum, zorluyorum o da biraz midemi ağzıma getiriyor ama kusma yok. Bende mi bi anormallik var acaba 🤭 Çünkü çoğu hamişler bulantı kusma yaşıyor 🤷🏻♀️
Citlembikk eylem_0 bende aynı sen gibiyim yaa bulantım bi sabahları oluyor hemen bişeyler yediğimde kesiliyor ama iştahım hiç yok normal diyorlar 3 aya kadar sonra iştah açılıyormuş ☺️
Burcinyildiz Bende kusma yok da cok migdem bulaniyor ögurerek kosuyorum lavaboya ama istifa edemeiyorum bu daha zor inanin 7+0
Aylinnn_ Bende 9 haftaligim ama ne bulantım ne kusmam nede istahsizlik var uyku hali ve halsizlik bile yok sanırım en büyük anormallik bende 😀 sadece göğüs hassasiyetim var 🧿
Citlembikk eylem_0 ya bende açılmamasından korkuyorum açıkçası üç aydan sonra bizden beslendikleri için ☺️☺️
Pollyannaaaa Arkadaşlar merhaba 13+4 den selamlar. Bende sizler gibi 6. Haftadan sonra aşırı bulantı ve kusma ile baş etmeye çalışıyordum ki şu 3 gündür allahıma şükür bulantılarım azalarak geçiyor şuan sadece kahvaltıdan sonra bir mide bulantısı geliyor ama akşamları daha iyiyim. Hiç geçmeyecek 9 ay sürecek sanıyordum o kadar kötüydüm mutfağa adım atamıyorrdum 13. Haftaya kadar sabredinnn 🤲