Yarendemir_q Kızlar bir doktor kafamı karıştırdı. Amh 11.95 Lh 7.1 fsh 5.9 insülin direnci yok. Kilom 54 boy 169 Sizce bu değerlere göre pco diyebilir miyiz?
2022bebeki Yarendemir_q 3 kriterden ikisini karşılamak gerekiyor sendrom için. Sizinki muhtemelen benim gibi pcos görünümü. Reglim düzenli, erkeklik hormonlarimda ve hormonlarimda anormallik yoktu zayifim da . Pcos ve pco ayri seyleri siz de benim gibi yumurta rezerviniz yüksek. Strese girmeden ovulasyonla yumurtlamalarinizi takip etmenizi ve inositol içerikli bir folikasit kullanmanizi öneririm 🤩
ogretmenHnmm Yarendemir_q benim de hormon degerlerim normaldi canım sadece alttan muayene ile görülebiliyor bendeki polikistik görünüm. Sağ ve sol komple öyleydi 3 ay önce geçen hafta gittim azalmaya baslamis dedi
Yarendemir_q 70_siradanbiri net bir şey diyemem kriterler değişti her ay düzenli adet görüyorsun zaten dedi ama ultrasonda çok yumurta vardı
70_siradanbiri Yarendemir_q evet düzenli adet görmen onemli zaten görüyorsan da korkma yumurtalamada oluyordur. 🙏
2022bebeki Yarendemir_q Hamileyim evet çok yumurtanın zarari yok önemli olan kaliteli yumurtlama 🤞 Temiz beslenme, arı sütü bal polen, fast food kizartma türünü hayatınızdan bir süre çıkarıp yürüyüşünüzu yapmaya gayret edin inşallah sonucu güzel olur
benimmdunyamm Yarendemir_q evet pco ultrasondada pko görüntüsü varsa zaten pkodur bende de bende düzenli adet görüyorum