Merhaba sarılık biraz yüksek çıktı sık sık
Emmesi gerekiyor biliyorum ama çok ama çok zor uyanıyor burnunu sıkıyorum ayaklarına vuruyorum uyanınca bu sefer sinirleniyor zor emiyor sütüm güzel şuan perşembe tekrar görüşelim dedi doktor Tecrübelerinize ihtiyacım var