Mervee1296 Kızlarrr bugün doktora gittim kese şeklimde bozulma varmış yassı olmuş dün gittim gayet iyidi kedem ne yapmalıyım
Tekininannesi Mervee1296 bana en başında kese bozuk sağlıksız gebelik demişti doktor ama bi çok doktora sordum önemli olan kese yapısı değil bebeğin kalp atışını duymak demişti çok şükür duan 31+6 haftalığız korkma içini ferah tut
Gres Yatıp uzanın benimde öyleydi o haftalarda olabiliyor progestan verdi kullanmıştım hiçbir iş yapmayın 3 ay olana kadar dikkat edin
Tekininannesi Mervee1296 kanama durumu sıkıntı bolca dinlenmen lazım inşallah bsey olmaz Allah in izniyle