yagizegemom Zeynep_Asellll sağlıkla al kucağına inşallah 🌸 bizimde aklımızda Asel lina var ama kararsızız🌸🥰
yagizegemom Ozgemanet bende 18+1 deyim hep kızım olursa Ela koymak istemişimdir ama aklım karışıyor güzel isim duydukça bu seferde Asel lina çok hoşuma gitmeye başladı 🌸🐣